Intrebari frecvente

Intrebari generale

1. Care este numărul minim de bucăţi de care trebuie să fac comandă?

Numărul minim de bucăţi este de 3.500 la fiecare comandă, la fiecare dimensiune. Cu cat dimensiunea ambalajelor scade, cu atat creste cantitatea minima.

2. Faceţi anumite dimensiuni standard sau şi altele,după caz?

Executam dimensiuni standard si atipice, in functie de cerintele clientului.

3. Care este numărul de culori cu care imprimaţi?

Imprimarea se poate face in policromie, grad de acoperire 100% si culori speciale (auriu, argintiu), culori PANTONE care nu pot fi redate din CMYK.

4. Comanda se dă la telefon sau în scris?

Comenzile se pot da la agenţii pe zona caruia vă aflaţi sau în scris, pe email la adresa contact[at]ambalajepersonalizate.ro.

Lansare comanda

Lansarea unei comenzi

Deoarece respectăm standardul de calitate impus, ne folosim utilajele numai la parametrii lor optimi de producţie acolo unde calitatea este maximă.

Pentru a evita problemele cauzate de neconcordanţa între cerere şi parametrii tehnici de producţie, vă rugăm citiţi cu atenţie informaţiile care urmează.

Caracteristici tehnice ale imprimării flexografice

 

  • Raster: da
  • Policromie: da

 

    Poziţionare:

  • maxim 3 culori: min 5 mm de margine (imprimare liniar-vectoriala)
  • policromie: 0 mm fata de sudura laterala filo (straif)

Lansarea comenzii de pungi

 

  • Orice comanda de pungi va fi făcută ÎN SCRIS pe email contact[at]ambalajepersonalizate.ro
  • Layout-ul se trimite în format .cdr, ai., .eps – Vectorial (email). Daca nu aveţi layout-ul în format vectorial ne puteti pune la dispozitie sursa (logo si text), iar departamentul nopstru de design va realiza grafica folosita la imprimare avand acordul dumneavoastra in prealabil, fara niciun cost suplimentar
  • Se semnează contractul şi BT-ul conţinând date despre caracteristici produs(e) (culori, dimensiuni, tip folie, grosime), cantitate, cost
  • Se achită avansul, care reprezintă costul clise(ului/lor) şi care se plăteşte doar o singură dată.

Modalitate de plată

Se achită avansul, numerar sau OP.

Costul efectiv al sacoşelor va fi achitat la data stabilită in contract cu numerar, cec sau OP.

 

Etapele lucrarii

A. Etapa preliminară

lansarea comenzii, furnizarea informaţiilor necesare lucrării de către client;

pregătirea layout-ului pentru imprimare;

BT – ‘bunul de tipar’ – acceptul clientului pentru execuţia lucrării;

semnarea contractului şi achitarea avansului, moment din care începe să curgă termenul de execuţie;

B. Etapa intermediară

pregătirea layout-ului;

realizarea filmelor, matriţelor;

montarea matriţelor şi reglarea maşinilor pentru lucru;

C. Etapa finală

prelucrare, imprimare, ambalare

Termenul de execuţie pe care ne angajăm să-l respectăm reprezintă durata etapelor B şi C, etape care depind exclusiv de noi.

Deoarece etapa A depinde în mare masură de operativitatea clientului nu putem oferi nici o garanţie asupra unei date exacte a predării lucrarii pâna în momentul finalizării etapei preliminare (A).